پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۲۰:۱۰May 2024 9
جستجوی پیشرفته
ایسنا   ۱ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین و نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا تاکید کرد که رفتار جو بایدن در رابطه با رژیم صهیونیستی شرم آور است.
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 3 مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، واجدان شرایط برای رای دادن را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۳۶ دقیقه پیش   + ۵۱ سایت دیگر  
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از وقوع یک گروگانگیری ناکام در مقابل مجتمع تجاری پالادیوم در شمال تهران خبر داد و جزئیات آن را تشریح کرد.
عصر ایران   ۱ ساعت پیش   + ۹ سایت دیگر  
سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انصارالله یمن امروز پنجشنبه در سخنانی اعلام کرد دولت آمریکا چراغ سبز ورود رژیم صهیونیستی به گذرگاه رفح را داد.
ورزش 3   ۳۵ دقیقه پیش    
دورتموند در صورت قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا 20 میلیون یورو از یوفا دریافت خواهد کرد، این در صورتی است که آنها با قهرمانی رئال مادرید 25 میلیون یورو خواهند گرفت!
عصر ایران   ۲ ساعت پیش   + ۳۴ سایت دیگر  
سردار رضا بنی اسدی فر در نشست تخصصی فرماندهان، معاونان و مدیران پلیس فرودگاه های کشور با اشاره به در پیش بودن عملیات حج تمتع اظهارکرد ...
عصر ایران   ۲ ساعت پیش   + ۳۰ سایت دیگر  
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید، عملیات های طوفان الاقصی و وعده صادق روند نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع کرد و جهان به زودی از شر این غده سرطانی نجات ...
آفتاب نیوز   ۱ ساعت پیش   + ۱۲ سایت دیگر  
آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد اعلام کرد: از زمان تشدید عملیات نظامی نیرو های اسرائیلی، حدود 80 هزار نفر از رفح گریخته اند و به دنبال پناهگاه در مکان های دیگر هستند.
خبر فوری   ۱ ساعت پیش   + ۱۷ سایت دیگر  
در پی حادثه ای دلخراش قطاری که از دل شهرستان بهارستان تهران عبور می کرد، جان مادر بارداری را به همراه فرزند خردسالش گرفت.
الف   ۱۹ دقیقه پیش   + ۱۳ سایت دیگر  
سید ابراهیم رئیسی گفت که هرگاه براساس عقلانیت انقلابی عمل کردیم موفق شدیم اما وقتی خواستند با رویکردهای شرقی و غربی کشور را اداره کنند یا براساس خوش آمد آنها عمل کنند، موفق نشدیم.
سلام نو   ۳۲ دقیقه پیش   + ۳۹ سایت دیگر  
آخرین جزئیات واریز سود سهام عدالت متوفیان برای ورثه از جمله موضوعاتی بود که مشاور سازمان بورس به آن پرداخت.
خبرگزاری تابناک   ۸ دقیقه پیش    
در بسته زیر اخبار و محتوا های آموزشی پیرامون فیلم؛ این پسر زرنگ تونست داماد آقامعلم بشه ، مادران استرسی چه نقشی در چاقی فرزندان خود دارند؟ ، اگه ادعات میشه هوش بصری بالایی داری، تفاوت ها رو زود و سریع پیدا کن ...
ورزش 3   ۳ ساعت پیش   + ۱۲ سایت دیگر  
تیم ملی گلبال ایران امروز یک مهمان ویژه در تمرینات خود داشت.
ایرنا   ۴ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
بجنورد- ایرنا- معاون فنی و عملیات اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: برخورد 2 خودروی تیبا و پژو 406 در محور گرمه به چمن بید استان 2 کشته و پنج مصدوم برجا گذاشت.
ایرنا   ۶ ساعت پیش   + ۱۶ سایت دیگر  
تهران- ایرنا- حزب الله لبنان از شهادت یکی دیگر از رزمندگان خود در راه قدس و یاری ملت فلسطین خبر داد.
ورزش 3   ۱ ساعت پیش   + ۱۴ سایت دیگر  
هافبک استقلال با عذرخواهی از مهرداد رضایی، مدعی شد که با این بازیکن دوست و رفیق است.
مدیر جهاد کشاورزی نیشابور در رابطه با برداشت گل محمدی گفت: 23 هکتار از اراضی شهرستان زیر کشت گل محمدی قرار گرفته که تمامی 23 هکتار آن بارور است و انتظار می رود از سطح باغات بارور ، معادل 69 تن محصول برداشت شود.
فرارو   ۳۹ دقیقه پیش   + ۱ سایت دیگر  
این فرودگاه که سالانه قابلیت جابه جایی 6 میلیون مسافر را دارد، در نوروز امسال پس از تهران و مشهد به عنوان پر تردد ترین فرودگاه کشور انتخاب شد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری تسنیم   ۲۲ دقیقه پیش   + ۷ سایت دیگر  
رئیس جمهور در نشست پیگیری موضوعات ویژه استان قم دستورات لازم برای رفع مشکلات و آغاز عملیات اجرایی مونوریل و فرودگاه قم را صادر کرد.
خبرگزاری مهر   ۳ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
ساری- استاندار مازندران گفت: ترویج فرهنگ مشارکت اجتماعی برای توسعه زیرساخت های آموزشی امری ضروری است.
فرارو   ۴ ساعت پیش   + ۲۱ سایت دیگر  
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه سابق ایران در توییتی نوشت: 6 سال پیش در چنین روزی، ترامپ از برجام خارج شد و ثابت کرد که آمریکا به تعهدات خود پایبند نیست. ...
فرارو   ۱ ساعت پیش   + ۸ سایت دیگر  
نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در یک جریان زندگی خانوادگی، امید به تداوم زندگانی یک زن و شوهر در کنار هم با ده ها زوال روبرو است ...
پویش پدر دختری نام پویشی است که گنبدی ها به مناسبت روز دختر و انتخابات فردا راه انداخته اند.
وقوع آتش سوزی در سالن انتظار فرودگاه لاهور پاکستان به ایجاد هرج ومرج و اختلال گسترده در پروازهای این فرودگاه از جمله پرواز حجاج منجر شد.
ایلنا   ۳ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
مدافع 17 ساله بارسلونا پای قرارداد جدیدی را با این باشگاه امضا کرد.
آخرین ایستگاه رقابت ها بر سر کرسی های بهارستان، با آغاز اخذ رای در 22 حوزه انتخابیه از فردا جمعه ساعت 8 صبح آغاز می شود.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با اشاره به میزان بالای ناباروی زوجین بر اهتمام دولت نسبت به افزایش مراکز درمان ناباروری تاکید کرد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: وزیر فرهنگ امکانات مورد نیاز صنعت نشر را مرتبا دنبال و دولت هم تمام و کمال پشتیبانی می کند.
سلام نو   ۳ ساعت پیش   + ۲۵ سایت دیگر  
سخنگوی وزارت خارجه ضمن اعتراض به رویه غیرانسانی غرب در موضوع فلسطین گفت: افکار عمومی جهان برای شعارهای دروغین حقوق بشری آنها ارزشی قائل نیست.
عصر ایران   ۲ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
مدیر توسعه تجارت و امور گمرکی منطقه آزاد کیش از ورود 100 دستگاه خودروی سواری هیبریدی به این منطقه خبر داد و گفت: با توجه به تغییر ظرفیت های ارزی کشور و چارچوب شماره گذاری خودروهای وارداتی ...
سخنگوی نمایشکاه کتاب تهران گفت: در مجموع 39 هزار و 100 سفارش در بخش مجازی نمایشگاه ثبت شده است و 58 هزار و 300 نسخه فروخته شده است.
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: 85 درصد سوخت کشور در حد استاندارد های یورو 4 و 5 است که این سرمایه نباید به سمت کشور های همجوار مهاجرت کند.
ورزش 3   ۲۲ دقیقه پیش   + ۱ سایت دیگر  
جرمن دنیس، مهاجم سابق ناپولی، می گوید روبرتو دی زربی به هیچ وجه سرمربی اینتر نخواهد شد، چرا که هوادار متعصب میلان است.
فرارو   ۱ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
بایدن پیش بینی کرده که رقیب انتخاباتی اش در صورت شکست در رقابت های مربوط به برگزاری انتخابات 2024، نتایج به دست آمده را نخواهد پذیرفت. ...
همشهری   ۲ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
سرمربی سابق صباباتری که در سال های اولیه لیگ برتر او را زیاد روی نیمکت دیده بودیم، یکی از گزینه های اصلی ریاست آکادمی باشگاه استقلال محسوب می شود.
ایرنا   ۴ ساعت پیش   + ۹ سایت دیگر  
تهران-ایرنا- همزمان با سفر رئیس جمهور و اعضای هیات دولت به استان قم، رئیس سازمان انرژی اتمی با خانواده شهیدان عبدالحسین قدیمی و مهدی رضانژاد در بخش فردو دیدار کرد.
همشهری   ۴ ساعت پیش   + ۱۴ سایت دیگر  
وکیل پرسپولیس گفت: اعتقاد داریم شعارهای معدود هواداران محصول تحریک شدن توسط بازیکن تیم حریف بود
رییس جمهور گفت: بانک ها روند ارائه تسهیلات مسکن ملی را تسریع کنند تا شرکت های تعاونی هم بتوانند ساخت واحدهای مسکونی را با سرعت بیشتری دنبال کنند.
ورزش 3   ۲ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
بانوان هوادار آلومینیوم برای دومین مسابقه پیاپی اجازه تماشای مسابقه تیم محبوب خود را ندارند.
آفتاب نیوز   ۴۵ دقیقه پیش   + ۵ سایت دیگر  
باشگاه متمول عربستانی در تلاش است تا در تابستان ستاره تیم ملی فوتبال فرانسه را به خدمت بگیرد.
کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان از علاقه اش برای بازی در بوندس لیگا و سری A ایتالیا صحبت کرد.
آفتاب نیوز   ۴۵ دقیقه پیش   + ۲ سایت دیگر  
نوزاد 6 کیلوگرمی در بیمارستان میاندوآب به دنیا آمد که گفته می شود سنگین ترین نوزاد کشور در سال جاری است.
ایرنا   ۲ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
مسکو- ایرنا- رئیس جمهوری کوبا با محکومیت اقدامات آمریکا در راستای تغییر ساختار ژئوپلیتیک جهان، خطاب به همتای روس خود گفت: روی حمایت ما حساب کنید.
خضریان گفت: دوگانه اصولگرا و اصلاح طلب به کاهش مشارکت در انتخابات می انجامد و این دوگانه کارکرد خودش را از دست داده است.
رییس پلیس راه استان اصفهان گفت:17 درصد تصادفات اصفهان در آزاد راه اصفهان_کاشان اتفاق می افتد.
ایلنا   ۲ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری اردبیل از تعهد 4274 نفری اشتغال 26 دستگاه اجرایی و حمایتی شهرستان اردبیل در سال 1403 خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۴ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
خرم آباد - استاندار لرستان تأکید کرد: مردم میدان دار اصلی برگزاری انتخابات هستند.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه هیچ کسی به سبب محدودیت از مدرسه باز نخواهد ماند، گفت: مناطقی که واحدهای مسکونی ساخته می شود، سازندگان باید ساخت مدرسه را هم پیش بینی کنند.
استاندار هرمزگان در نشست با نخبگان و نمایندگان اقشار مختلف شهرستان پارسیان امسال دریافت حق آلایندگی به کمک توسعه شهر می آید.
سید ابراهیم رییسی بامداد امروز بیستم اردیبهشت ماه وارد قم شد. دیدار و گفت وگو با شماری از علما و مراجع تقلید، افتتاح چندین طرح عمرانی و بررسی مهمترین مسائل استان قم و پیگیری اجرای مصوبات سفر دور نخست سفر از برنامه های ...
معاون فرماندار صالح آباد گفت: خانه های قدیمی روستای رحیم آباد که در مسیر سیلاب بوده اند کلاً زیرآب رفته است.
میزان   ۶ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
مرکز هدایت عملیات بحران (EOC)، مرکز پایش مراقبت های درمانی (MCMC) و پایگاه اورژانس دانشگاه علوم پزشکی قم با حضور وزیر بهداشت و در جریان سفر رییس جمهور به این استان افتتاح شد.
ورزش 3   ۱ ساعت پیش   + ۹ سایت دیگر  
مدیران استقلال در صدد هستند تا قبل از دیدار با فولاد مطالبات مهاجم خارجی خود را پرداخت کنند.
نامه نیوز   ۳ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی اندیشکده راهبردی تبیین در مطلبی پیرامون وضعیت گرجستان نوشت:
نامه نیوز   ۳ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
تارا رید دستیار سابق در مجلس سنای آمریکا که پیشتر جو بایدن را به تجاوز جنسی در 30 سال گذشته متهم کرده بود، طی مصاحبه ای با خبرنگار سرشناس آمریکایی در مسکو تاکید کرد که همچنان تلاش می کند تا بایدن را پاسخگو کند.
ایسنا   ۱ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری 166 نفر از مرتکبان جرائم مختلف طی 24 ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.
 
 
 
 

جدیدترین خبرها