چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۳:۲۶Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته
عصر ایران   ۷ ساعت پیش   + ۴۶ سایت دیگر  
رئیسی در ادامه برنامه های دومین روز سفر خود به پاکستان بعد از ظهر امروز سه شنبه به وقت محلی از شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب، به شهر کراچی مرکز ایالت سند و بزرگترین شهر و پایتخت اقتصادی پاکستان سفر کرد.
به گزارش پارت نیوز؛ با دانستن طرز تهیه سوپ زرشک می توانید به آسانی یک سوپ گرم ترش مزه در خانه تهیه کنید و با طعم بی نظیری که دارد خانواده تان را شگفت زده کنید ...
مشرق نیوز   ۲ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، حزب الله لبنان اعلام کرد شهرک مرگلیوت در شمال فلسطین اشغالی را با ده ها موشک کاتیوشا هدف حمله قرار داده است. ...
ورزش 3   ۴ ساعت پیش   + ۶۳ سایت دیگر  
مرکز اطلاع رسانی فراجا اعلام کرد یگان ویژه و مامور پلیس در شهر اراک از دروازه بان استقلال شکایت کرده اند.
عصر ایران   ۳ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
در پی کشف جسد زنی با سر خون آلود در کنار یک جاده در شهرستان تالش، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وزیر کشور با اشاره به برگزاری مطلوب دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب 245 نماینده، گفت: مرحله دوم انتخابات نیز در 22 حوزه برای انتخاب 45 نماینده در 21 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۲ ساعت پیش   + ۲۴ سایت دیگر  
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: من در مورد راه های ارتباط خود با ایران اظهار نظر نمی کنم اما باید بگویم ما در حال مذاکره مستقیم با ایران در نیویورک یا هر جای دیگری در مورد برجام نیستیم.
ورزش 3   ۷ ساعت پیش   + ۱۶ سایت دیگر  
تیم فوتبال پرسپولیس تمرین روز سه شنبه خود را به برنامه ای سنگین و تاکتیکی اختصاص داد.
نتیجه کشتی بایراموف و چامیزو تغییری نخواهد کرد و کشتی گیر جمهوری آذربایجان برنده این رقابت است اما داوران برای ناداوری محروم شدند و المپیک را از دست دادند
میزان   ۴ ساعت پیش   + ۲۵ سایت دیگر  
رئیس جمهور مرز بیش از 900 کیلومتری ایران و پاکستان را فرصتی ارزشمند برای توسعه، رفاه و رونق مناطق مرزی دانست و با تاکید بر اینکه تجارت غیررسمی بین دو کشور باید به تجارت رسمی تبدیل شود ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۱:۱۰   + ۱۵ سایت دیگر  
خانواده مرحوم امامی کاشانی در پیامی از رهبر انقلاب، بیوت حضرت امام خمینی (ره) و مراجع عظام تقلید مسئولان و مردم که در مراسم تدفین، تشییع و سوگواری ایشان حاضر بودند تشکر کردند.
وزیر کشور در لرستان با اشاره به برگزاری انتخابات مرحله دوم در 22 حوزه گفت: در 8 حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۶ ساعت پیش   + ۱۹ سایت دیگر  
دیدار دو تیم آلومینیوم اراک – پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه های کشور فصل 1403-1402 با حضور تماشاگر برگزار می شود.
سلام نو   ۷ ساعت پیش   + ۱۹ سایت دیگر  
رئیس جمهوری سابق آمریکا ضمن مخالفت با تظاهرات حامیان فلسطین در آمریکا، اعلام کرد که با مانع مهم صلح در خاورمیانه جو بایدن است.
فرارو   ۵ ساعت پیش   + ۲۲ سایت دیگر  
با دستور فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان زرند به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه، کلیه مدارس این شهرستان تعطیل می باشد. ...
ستاد بحران شهرستان زرند در اطلاعیه ای اعلام کرد: به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت، همه مدارس این شهرستان تعطیل است.
فرارو   ۳ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
خبرگزاری ایسنا در مطلبی به ادعای تخریب رادار اس 300 پایگاه هشتم شکاری اصفهان پرداخته است. این رسانه ضمن تکذیب این موضوع تصاویری که در رسانه های خارجی در این رابطه منتشر شده است را بازنشر داده است. ...
میزان   ۵ ساعت پیش   + ۱۷ سایت دیگر  
معاون صدای رسانه ملی در مراسم افتتاحیه سومین دوره جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک اعلام کرد که چهارمین دوره از این جشنواره بین المللی می شود و قرار است در تمام قالب ها برگزار شود.
همشهری   ۳ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
سرزمین مصر همواره میزبان گنجینه بزرگی از تاریخ با داستان هایی جالب و شنیدنی بوده است. بنابراین باستان شناسان را بر آن داشته تا همچنان به کاوش در این سرزمین اسرارآمیز ادامه دهند.
عصر ایران   ۶ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
رسانه آمریکایی اکسیوس روز سه شنبه به وقت محلی به نقل از دو مقام آمریکایی و یک مقام عرب گزارش داد که آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا پس از سفرش به چین، این هفته قصد دارد به عربستان سعودی سفر کند.
عصر ایران   ۲ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
وزیر دولت دوازدهم با اشاره به وضعیت قیمت دلار، تورم افسارگسیخته و کارهای بی قاعده در زمینه حجاب نوشت: یک از این ها برای بر هم زدن ساختار نظم جامعه به مثابه کبریت بر باروت عمل می کنند چه رسد به رخداد همزمان ...
ایرنا   ۳ ساعت پیش   + ۹ سایت دیگر  
یزد -ایرنا- مدیریت بحران استانداری یزد اعلام کرد: تمام مقاطع تحصیلی شهرستان یزد به علت بارندگی فردا(چهارشنبه )بصورت غیرحضوری برگزار می شود.
ایلنا   ۴ ساعت پیش   + ۱۱ سایت دیگر  
فرمانده سپاه لرستان گفت: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمام قد در کنار دولت برای برطرف کردن مشکلات این استان ایستاده است.
ایسنا   ۳ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
دانشگاه کلمبیا که به مرکز اعتراضات دانشجویی در حمایت از فلسطینیان بدل گشته است اعلام کرد که امروز تمامی کلاس های خود را به صورت مجازی برگزار می کند.
قیمت سکه طرح جدید امروز در بازار طلای تهران با تداوم روند نزولی به کانال 42 میلیون تومان عقب نشینی کرد.
ایرنا   ۳ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
تهران - ایرنا - سخنگو و دبیر هیات دولت در واکنش به حمایت مالی مجدد آمریکا از رژیم صهیونیستی تصریح کرد: شکاف عمیق بین دولت مردان صهیونیست زده و افکار عمومی در غرب دیگر قابل انکار نیست.
عصر ایران   ۳ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد سنای آمریکا بسته کمکی 26 میلیارد دلاری این کشور به اسرائیل را تصویب کرده است.
خبر فوری   ۳ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
دو فوتبالیست لیگ برتری به اتهام تجاوز توسط پلیس دستگیر شده و به قید وثیقه آزاد شده اند.
ورزش 3   ۲ ساعت پیش    
با انتخاب حمید مطهری، باشگاه تراکتور مسیر خود را تعیین کرد.
مهندس سابق ناسا نوعی موتور را برای موشک ابداع کرده است که به سوخت نیاز ندارد و می تواند به اکتشافات فضایی انسان کمک کند.
ایرنا   ۳ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
تهران- ایرنا- معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: تلفیق علم و تجربه وظیفه مروجان و محققان بخش کشاورزی برای افزایش تولید و آگاهی کشاورزان و حتی مسوولان برای تصمیم گیری درست است.
قرار است که فردا، مراسم واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس به صورت رسمی برگزار شود.
عصر ایران   ۲ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) روز سه شنبه در اظهاراتی مطبوعاتی اعلام کرد شبه نظامیان برای اولین بار از چهارم فوریه تاکنون دو حمله نافرجام را علیه نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه انجام دادند.
مراسم گرامیداشت یاد و خاطره مرجع فقید آیت الله بروجردی در مسجد اعظم قم برگزار شد.
ملک زاده گفت: چهار محور در استان یزد به دلیل بارش باران و آبگرفتگی مسدود شد.
میزان   ۲ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگوی تفصیلی با رسانه عربی KHAMENEI.IR گفت: ما امروز در جایگاه به کرسی نشاندن شروط مقاومت ایستاده ایم، نه قبول شروط آنها.
خبرگزاری مهر   ۲ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
اندیمشک- رییس پلیس مواد مخدر خوزستان از کشف مقدار 66 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان اندیمشک خبر داد.
ورزش 3   ۲ ساعت پیش    
خسرو حیدری در گفتگویی که با آنتن داشت مسائلی را از دربی جام حذفی عنوان کرد.
با آبگیری 90 درصد از تالاب قره گل بوکان، این تالاب فصلی میزبان پرندگان مهاجر و بومی است.
کانال 14 تلویزیون اسرائیل روایت جالبی از اتفاقات اصفهان که ظاهراً با استفاده از چند ریزپرنده (پهپاد) انجام شده را منتشر کرد. این روایت را با زیرنویس فارسی می بینید.
ایرنا   ۳ ساعت پیش    
تهران- ایرنا- سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور مشخص شد.
همشهری   ۳ ساعت پیش    
احمد میرخدایی-روزنامه نگار بازارهای مسکن و اجاره باید منتظر تحول بزرگی در حوزه آگهی باشند. اگر مسئولان وزارت راه وشهرسازی روی حرفشان بمانند، از یک هفته دیگر با حذف آگهی های دروغی و مشقی و تکراری از سکوهای اینترنتی ...
ورزش 3   ۲ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
مکان برگزاری دیدار استقلال ملاثانی و سپاهان از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مشخص شد.
ایرنا   ۴ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
تهران- ایرنا- جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اظهاراتی گفت که رژیم صهیونیستی به قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل در مورد تسهیل ورود کمک های بشردوستانه به غزه عمل نکرده است.
ایسنا   ۳ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
ایسنا/خوزستان سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مصدوم شدن هشت نفر در سه حادثه حریق و انفجار گاز خبر داد.
عصر ایران   ۳ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این بازرسی بیش از 700 کیلوگرم لاشه گوشت مرغ ضبط شد، گفت: نسبت به حمل، امحاء و معدوم سازی این مقدار لاشه توسط نماینده دامپزشکی اقدام شد.
ایرنا   ۴ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
تهارن - ایرنا - دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی گفت: از نظر ما این قابل تقدیر است که اساتید به ساز و کارهای نظام برای رسیدگی به شکایات خود اعتقاد دارند و اعتماد نه به من بلکه به این جایگاه ...
ورزش 3   ۳ ساعت پیش    
در صحنه ای جنجالی در دیدار آرسنال-چلسی، نیکلاس جکسون در خطر اخراج قرار گرفت.
عصر ایران   ۳ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
در بررسی های به عمل آمده مشخص شد خودرو پژو پارس حامل چهار سرنشین به علت تخطی از سرعت مطمئنه از جاده منحرف و واژگون شده است که در این حادثه سه نفر از سرنشینان کشته و یک نفر دیگر مجروح و به بیمارستان منتقل شد.
ورزش 3   ۴ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
فیل فودن، ستاره منچسترسیتی، از جود بلینگام تمجید می کند و او را یک بازیکن استثنایی می داند.
ورزش 3   ۴ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
سعید غلامعلی بیگی می گوید مثل تراکتور و سپاهان، مقابل استقلال و پرسپولیس هم محکوم به امتیاز گرفتن هستند .
ورزش 3   ۵ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
وسترلو بدون مهاجم ایرانی خود دیدار مقابل لوون را آغاز می کند.
خبرگزاری مهر   ۵ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
خرم آباد - استاندار لرستان تأکید کرد: برای توسعه لرستان باید طبق برنامه بلندمدت و کوتاه مدت حرکت کنیم.
عصر ایران   ۳ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
پارلمان بریتانیا در حالی قانون اخراج پناهندگان به رواندا را تصویب کرد که این طرح با انتقاد های زیادی روبرو می شود. سازمان ملل و شورای اروپا نیز انگلیس را به این دلیل به نقض حقوق بشر متهم کرده اند.
الف   ۴ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
یک منبع آگاه گفت: توماج صالحی به حبس محکوم شد و محکومیت وی به اعدام در واقع مظلوم نمایی یک اغتشاشگر و کیل اش است.
خبرگزاری تابناک   ۴ ساعت پیش    
حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد/ اخاذی با مهریه سنگین!/ دزد 40میلیاردی طلای منزل به دام افتاد/ انتقام از بلاگر معروف به خاطر اختلاف بر سر تبلیغات/ ماجرای گروگانگیری خونبار ...
 
 
 
 

جدیدترین خبرها