اذا زلزلت الارض...

زلزله اومده!!برای مصیبت دیده ها قوز بالای قوزه توی این شرایط فرحبخش!! اما پس لرزه ها همیشه بدتر از خود زلزله هستند.اینو هممون خوب می دونیم.زلزله  شنبه و زلزله های قبلی همشون درسهای خودشون رو به نوبه خود داده اند.طبق معمول فرمول عادی هر زلزله و حادثه طبیعی ، از فردا صندوقهای کمک های نقدی و غیرنقدی سرهر کوچه و محله و بازاری عین علف هرز سبز میشه!! مردم باوجدان هم دریغ کردن تو مرامشون نیست.اما جای تاسف اونجاست که مثل حکایت بم و زلزله تاریخیش، میتونیم یه ماه بعد از حادثه، بخشی از کمکهای نقدیمون رو تو بازار،پس بگیریم البته  با پرداخت یه وجه جالب توجه!!! 

کمکهای غیر نقدی هم که جای خودش رو محفوظ داره!اما پس مردم چی میشن؟اونایی که علاوه براینکه خونواده هاشون رو از دست دادن و داغدارن، مال و دارایی و زندگیشون رو هم از دست دادن.بیچاره ها لابد پیش خودشون میگن "عجب شب قدری داشتیم؟!"به هر حال خداروشکر که یه آب باریییییییکه ای هست که ماه به ماه برن از بانک بگیرن و سدجوع کنند!!!!    

خب، باید راه حل ارائه بدیم!چه کنیم؟همش که نباید نقد کرد. میگیم کاش تو این شرایط اونایی که توانش رو دارن و البته حوصله و جرات مقابله و رویارویی و صدالبته امانت دارای خوبی هم هستن و دست به خیرن انشاءالله...بلند شن و کمکهای مردم اطرافشون رو که میشناسن و مردم هم اونارو میشناسن جمع کنن و یه سر برن دیدن  آسیب دیده های زلزله و کمکها رو مستقیما به دست مردم نیازمند برسونن. این از نظر ما! نظر شوما چیه ؟!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد