سال جهاد اقتصادی فرخنده باد!!!!

کسی را می شناسم من  

که داغ نی به لب دارد 

هوای عاشقی در سر 

ولی دل پر ز خون دارد... 

 

 ۱۳۸۹/۱۲/۲

******* 

من از میانه تحریم با تو می گویم 

ز داغ داغ حرامیت تو را دیدن 

من از مقابل بن بست یک سکوت بلند 

من از نهایت یک دادخواست بی آغاز  

من از قیام یک دادگاه بی فرجام 

با تو می گویم: 

که رای دادگاه  عالی شهر  

به مرگ حس غریبانه حکم فرموده... 

 

۱۳۸۹/۱۲/۱۶ 

*********** 

 

صدای چک چک باران به روی سقف دلم 

همی کند حکایت لرزیدن دلم 

هوای ابری خاطر هبوط فطرت شد 

عروج خلقت یادم به کاخ حیرت شد 

 

۱۳۸۹/۱۲/۱۸ 

************  

دستار ز سر فتاده حالم 

مست از قدح خیال یارم 

لب بر لب آن همای شیرین 

پیمانه  زهر گشته بارم 

 

۱۳۸۹/۱۲/۲۰ 

************** 

 

خواب بیداری دل را دیدم 

در و دیوار دلم می لرزید 

قاب شعرم چو ترک برمی داشت 

بیت معمور غزل می ترسید 

اشک از حافظه جاری می شد 

زهره بر عید دلم می خندید 

 

۱۳۹۰/۱/۱ 

************* 

عاشقی باران ابیات خداست 

سرگذشت شاعران بی صداست 

 

۱۳۹۰/۱/۲

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد