نقد نقد!

طلوع ماه رمضان مبارک.

دوباره پخش تعهدات قلبی جناب آقای ضرغامی از سر گرفته شده  و هر شب روزه داران  عزیز پس از تحمل  هجده ساعت روزه داری در تابستان باید این سریالهای  اعصاب خرد کن را تماشا کنند و در نهایت نظر خواهی و خوب و بد و ... . یه چند سالیه که این حضرت آقا تعهد دادن که ماه مبارک رمضان روی سلولهای  خاکستری  و پر مشغله ملت  رژه  بروند.شایدم نیتشان خیر باشد و خلق کج اندیش من و امثال منست که اینگونه می بیند.

 زری خانوم  زن رضا کفاش دیروز  دم در ورودی آپارتمان جلومو  گرفته بود و سر درد دلش باز شده بود که ای آقا    خدارو شکر که ماه رمضون اومد و  این بچه ها  یه چند ساعتی میخکوب این تلویزیونن و  دیگه هی بهونه گیری و  لجباری و دعوا و...تا یه مدت تعطیله! می گفت  غیر ماه رمضون هر شب آپارتمان چهل و هشت متریشون  عین بازار سداسمال میمونه.خوب سه تا پسر بچه شیطون  رو تو یه سوراخ موش به اصطلاح چپوندن بهتر از این نمیتونه بشه.

سرتون رو درد نیارم  . خلاصه الان که فکرشو می کنم می بینم نه همچین هم این سریالهای تکراری آب بندی به معضل ازدواج و خشم و قهر از حد فزون شده  خدا بر ملت و ... زیادم بد نیست که یه جاهاییم  مثل همین خونه آقا رضا کفاش اینا پر فایده اس.

خلاصه ببخشین از این دری وری ها که محض نقد گفتیم.  دیگه نقد نقده .جناب آقا رییس جمهور محترم هم که فرمودن همه سازمانها و آقایون و خانومهای  صاحب مقام جنبه داشته باشن .

نظرات 2 + ارسال نظر
مهرداد چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:47 ب.ظ http://boudan.blogsky.com/

ما که ترجیح دادیم نبینیم . . .

pap چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:52 ب.ظ http://www.pap.blogsky.com

سلام به دوست عزیز وگرامی وبلاگت خیلی زیباست.
ولی مرامت زیباتره به من سر بزن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد